2022. július 1., péntek

Útvonalak, tervek, alapjárat

A blog alapvetően két nagyobb lélegzetvételű utazás megörökítésére született: ezek az első au pair munkám, valamint az Interrail utam. 

Ezekről olvashattok most pár információt. 


Au pair először Finnországban, azon belül a Lahti vonzáskörzetébe tartozó Villähde-ben voltam 2022 telén, kifelé pedig az átszállás miatt megjártam az év egyik kulturális fővárosát, a litvániai Kaunast. Jelenleg a második au pair állásomat keresem 2024 nyarára.

Au pair címke alatt tervezett dolgaim egyelőre: 

  • a saját kereséseim bemutatása
  • beszámoló a  városokról, amiket eközben láttam: Kaunas, Lahti és Helsinki
  • egy kisokos, ami segíthet egy leendő au pairnek


Az Interrail bérletre a DiscoverEU program jóvoltából tettem szert: minden évben két fordulót rendeznek olyan fiataloknak, akik abban az évben töltik a tizennyolcat. Mivel a pandémia alatt több kör is kimaradt, én már tizenkilenc éves voltam, mikor nyertem, és elmúltam húsz, mire végre utaztam is vele. 
Az útitervem adta a blog alcímét: Skandináviától a mediterrán térségig be akarom járni Európa nyugatabbra eső felét. Később kicsit módosult az útirány, a betervezett Spanyolország kiesett a horribilis helyjegyárak miatt, de lett helyette Svájc és Olaszország.

Az útiterv jelen állás szerint:

  • Norvégia: Oslo
  • Svédország: Göteborg és Malmö
  • Dánia: Koppenhága
  • Németország: Hamburg és Köln
  • Belgium: Brüsszel
  • Luxemburg, Luxembourg
  • Franciaország: Párizs  
  • Svájc: Zürich
  • Olaszország: Milánó


Tartsatok velem! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése